piątek, 12 grudnia 2014

Szkatułka

Dziś przychodzę do Was z wyrobem innego rodzaju :)



Na początku wyglądało to tak :)

                                         *****        ***         *****

Obrazek baleriny widniejący na pudełeczku-to druk obrazu,który malowałam w tym miesiącu na zamówienie.Został naniesiony na surowe drewno metodą decoupage.


Całość  pudełeczka została pomalowana farbami akrylowymi,na gotowy kolor kładłam rozwodniony srebrny,który dodał metalicznego połysku a następnie  pokryłam satynowym lakierem do decoupage'u.Na koniec dokleiłam wstążeczki,które ładnie "zamykają" obrazek na wieczku szkatułki.


Zdarza mi się (już po namalowaniu obrazu) robić do kompletu szkatułkę,
która fajnie komponuje się z pierwowzorem widniejącym na ścianie:)  













W przeciągu kilku dni  podzielę się również pierwowzorem  (który będzie można znaleźć w Obrazotece),ponieważ na oryginalnym obrazie widać o wiele więcej szczegółów(jak meduzy na niebie),których nie sposób pokazać na takim małym druku.







Tymczasem (zamiast zabierać się za przygotowania świąteczne  ;)   uciekam do czytania mikołajkowego prezentu-niesłychanie ciekawej lektury o życiu Salvadora Dali  "Moje sekretne życie".
A.

3 komentarze:

  1. piękne to jest, po prostu wyjątkowe i takie magiczne na prawdę ciężko mi to opisać . Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że moja twarz znalazła się na tych dziełach! :-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)
Proszę o podpisanie się imieniem pod anonimowymi komentarzami.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
(Do komentujących z konta G+.Może się zdarzyć,że trzeba wcisnąć opublikuj i automatycznie odświeży się strona z Twoim zalogowanym profilem G+ :)